Hotel Class nr. 8-10

Adresă: Strada Armand Calinescu, nr. 8 - 10, Eforie Nord    Rezervări la: 0725.528.296/0341.489.076 sau contact@hotel-clas.ro

условия и положения

Sosire și plecare:

– cazarea se face începând cu ora 15.00.
– eliberarea camerelor se face până în ora 12:00.
Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje fără plată timp de 24 de ore.
Daca se depaseste ora de check-out , se va percepe 50% din valoarea unei nopti de cazare .
Cazarea copiilor până la 7 ani se va face gratuit, pentru copiii peste 7 ani se va percepe 25% din tariful camerei cu asigurarea unui pat suplimentar.

Rezervare:

Pentru o rezervare ferma este necesara plata unui avans sau garantarea cu carte de credit.

Pentru rezervare completați formularul sau contactați serviciul rezervări prin telefon 0725528296 sau 0341489076 sau contact@hotel-clas.ro

Anularea rezervării:

Orice anulare de rezervare se va face contactând serviciul rezervări.
Nu se vor aplica penalizări dacă anularea rezervării se va face cu cel puțin 14 zile înainte. Penalizarea reprezintă contravaloarea primei zile de cazare.
În caz contrar, prestatorul îşi rezervă dreptul de a obliga beneficiarul la plata contravalorii primei nopţi de cazare din sejurul comandat pentru turiştii individuali şi respectiv, la plata întregii contravalori a cazării pentru grupuri.

Tarife:

Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales și de numărul de persoane.
Plata serviciilor hoteliere rezervate in prealabil pe site sau telefonic, poate fi facuta prin incasarea direct de pe card de debit/credit valabil. La cerere, clientul poate furniza informatiile necesare efectuarii incasarii sumei aferente rezervarii.
In cazul in care clientul anuleaza total sau partial rezervarea, HOTELUL VA INCASA SI NU VA RETURNA BANII PENTRU PRIMA NOAPTE DE CAZARE REZERVATA SAU DACA REZERVAREA A FOST FACUTA PENTRU O SINGURA ZI, SE VA RETINE TOATA SUMA PENTRU O SINGURA NOAPTE. Din momentul preluarii cheii de la receptie, turistul raspunde pentru integritatea camerei rezervata.

ESTE INTERZIS FUMATUL, IN CAMERE CAT SI PE HOLURI, RECEPTIE, LOBBY, SALA DE MIC DEJUN SAU ORICE ALT SPATIU DIN INCINTA PROPRIETATII CARE GAZDUIESTE ACTIVITATEA HOTELULUI. In cazul nerespectarii acestei reguli stricte, conforme si cu legislatia romana in vigoare, clientul este invitat ca in 15 minute sa paraseasca neconditionat hotelul. Va achita o taxa de 500 de lei pentru igienizarea aprofundata a spatiului in care a fumat si TOTODATA VALOAREA INTEGRALA A CAZARII VA FI RETINUTA DE CATRE HOTEL, EMITANDU-SE O FACTURA PENTRU SERVICII CAZARE.

Turistii trebuie:

– sa nu deterioreze obiectele din dotarea hotelului in caz contrar acestia datoreaza hotelului suma egala cu valoarea obiectului deteriorat si manopera;
– sa nu preia la plecare vreun obiect din dotare;
– sa nu deranjeze linistea celorlalti clienti;
– sa foloseasca doar spatiile comune ale hotelului si camerele rezervate;
– sa nu intre in alte camere sau in spatiile destinate doar personalului hotelului;
– persoanele care vin in vizita vor fi anuntate la receptie;
– cel tarziu la ora 24.00 vizitatorii trebuie sa paraseasca camera;
– sa nu lase copiii nesupravegheati;
– sa nu rupa plantele sau arbustii din hotel sau din gradina hotelului;
– sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor sau instalatiilor din dotare;
– nu folositi prosoapele pentru: sters parul vopsit, pentru demacheat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc. Se folosi exclusiv pentru uz corporal;
– este interzis excesul de bauturi, sonorizarile de volum ridicat atat in interior cat si in exteriorul hotelului, sau la ore care deranjeaza pe ceilalti turisti cazati in pensiune;
– sa respecte orele de odihna din hotel: 22:00 – 9.00; 14:00 – 17:00.

Orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau nerespectarii prezentului regulament nu este responsabilitatea noastra.

De asemenea, orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiiilor nu este responsabilitatea noastra.

Personalul hotelului sau proprietarul acestuia NU RASPUNDE DE OBIECTELE PERSONALE ALE OASPERILOR, ACESTORA REVENINDU-LE TOATA RESPONSABILITATEA PENTRU INTEGRITATEA LOR, NEFIIND RESPONSABILI NICI PENTRU DISPARITIA TEMPORARA SAU IN CAZ DE FURT. NU LASATI OBIECTE DE VALOARE SAU BANI NESUPRAVEGHEATE IN CAMERE SAU IN ALTE SPATII ALE HOTELULUI!!!

Interzis accesul cu consumatori electrici mari, resouri, radiatoare, fierbatoare, atc.

Se interzice accesul turistilor în bucataria, barul , precum si de a folosi aparatura (calculatorul, aparatura de sonorizare, etc.) a hotelului fara acordul personalului;

Predarea cheii la receptie dupa expirarea perioadei rezervate este obligatoriu, nepredarea acestuia atrage dupa sine plata contravalorii de 50 de lei;

Client este orice persoana cazata sau care beneficiaza de orice serviciu al hotelului.

Pentru orice distrugere sau avariere a bunurilor sau nerespectarea normelor de curatenie si liniste se vor lua masuri în consecinta si se vor achita sumele aferente repararii daunelor produse.

Toate spatiile de circulatie sunt supravegheate video in timp real, societatea de paza si protectie va intervenii extrem de operativ in cazul solicitarii de catre personal sau dupa actionarea unuia dintre butoanele de panica prezente, in oricare moment in care se constata incalcarea vreunui articol din regulamentul de ordine interioara acceptat implicit de client in momentul semnarii foii de primire la cazare a turistului.

Nici o dauna NU VA RAMANE NEPLATITA, ABSOLUT TOATE EVENIMENTELE CE NU SE POT REZOLVA AMIABIL LA FATA LOCULUI IN MAXIM 24 ORE DE LA PRODUCERE, VOR FACE SUBIECTUL UNEI PLANGERI PENALE DE DISTRUGERE CATRE CLIENTII CARE INCALCA REGULAMENTUL DE ORDINE INTERIOARA.

Acest regulament vine în întampinarea asteptarilor turistilor nostri. În cazul nerespectarii lui, ne rezervam dreptul interzicerii accesului în incinta hotelui pe o perioada nedeterminata.